Oxhagen here we come!

Yes, 67 kvadrat, nyrenoverat, förhoppningsvis inflyttning efter nästa vecka. Hade sjuk tur att de som bodde där innan gillade sånt där silkes papper man slår in blommor i på väggarna och inte var så rädd om lägenheten för övrigt heller. Så ÖBO fick stå för nya tapeter och målande och fixande i princip i hela lägenheten.
Kollade längden från mitt nya hem till jobbet också och det tar inte mer än 30-40min att gå till jobbet, så jag ska nog klara av att både promenera och cykla dit på mornarna !
Har känts helt overkligt stundtals, har varit livrädd för att vakna upp i Gbg igen och hitta fel person i min lägenhet som får huvudvärk av att jag klappar händerna...
Bosse står ut med både min handklappning, flinskallighet, kontrollbehov OCH tidsoptimism! Mkt tacksam för detta ;)

Ikväll då? Hört rykten om lite allt möjligt. Det blir nog lugna puckar hur som helst, ska till gymmet imorgon och få ett träningsprogram så jag ska upp hyfsat tidigt.

Testade för övrigt på NIA (blandning mellan kampsport, dans och kroppskännedom) i torsdags, det var spännande... Jag och 15 hurtiga tanter haha! Men de var tunga, jag hade inte ens hälften av deras koordinationsförmåga. Den äldsta tanten som för övrigt nyss hade haft gips på armen i 4 veckor och ramlade ute senast igår sa efter det ganska jobbiga passet (jag var svettig och rutorna var immigennade): Nu ska jag gå på nästa pass, frigörande dans!
Det är ju bara att hoppas att man blir likadan själv när man är +70...


Heppåreh!


Kommentarer
Postat av: Jove

haha pantertanter!

Jag vill också flytta och få pyssla o göra om!

Snart får man hänga på en balle iaf :D:D

2010-02-11 @ 14:12:58
Postat av: Elly

Säg till när inflyttningslasset eller inflyttningskaffet blir av=) spännande o glo på lägenheten:)

2010-02-12 @ 21:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0