Dimmig morgon

Vaknar alldeles svullen i ögonen och fattar inte riktigt vad som har hänt, men rätt snart inser jag att det en alldeles underbar tisdagsmorgon. Upp och hoppa. Satte på kaffe, drack ett glas vatten, gick ut med Britt på en runda och kastade lite pinne. När jag kom in hällde jag upp kaffe i ett glas och den här gången sprack det inte! Yoghurt och min fina müsli fick bli det som magen ska fyllas av. Min müsli består av havregryn och quinoa och är ekologisk om det var någon som undrade. Mitt kaffe är också ekologiskt, dock inte mjölken. Och inte yoghurten.

Nu sitter jag i alla fall här och äter och dricker och har smått panik över att jag ska hinna duscha och slänga mig på mig kläder och lite smink innan jag ska vara i bilen senast 08:15 och nu är klockan 07:45. Men jag får skylla mig själv som har slutat ställa klockan på 06:45 och istället på 07:00.

På fredag blir det en tripp till Gamla Fina Örebro. Det blir förhoppningsvis en rätt slapp helg så att jag kan plugga, men å andra sidan, vem försöker jag lura? Jag vet hur det slutar... PARTYPEOPLE! typ.

Nu måste jag verkligen skynda mig. Heja heja.

Kommentarer
Postat av: Elly

Spola glaset i varmvatten innan du häller i kaffet så är det mindre risk att de spricker;) Har gjort de där ett antal gånger, ingen höjdare haha

2009-03-11 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0