Hej här kommer segertåget !

Vi tar det väl från början. I fredags fick jag hemlängtan och efter en del velande köpte jag en tågbiljett, och vips så var jag i Örebro. Käkade lite med familjen och sen var det party för hela slanten. Bo kom och hämtade mig i Lollos vrålåk och efter en del pillande på våra respektive utseenden drog Jag Lollo Bo och Sofie in till stan. Himla trevligt att umgås med Sofie!
Björnstugan blev det.  Efter en liten stund kom Milla och hennes gäng och det blev nästan bråk för de kaxade som fan men jag gick emellan och visade musklerna så det löste sig. Sen var det lajbans! Röj på dansgolvet, och en lång kö till jackorna på vägen ut och en vakt som inte fått ligga på länge.
Och som alltid blev det efterfest. Bo bjöd in Backstreet Boys och de grabbarna är festliga dom! Vi kollade på ett par filmer men jag har bara minnen från den första, för jag typ halvsov eller bara blundade under den andra. Vaknade rätt tidigt och tyckte att det inte var så stor idé att försöka fortsätta sova. Så jag sa åt Jove att komma ut och liva upp det hela, hon drog med sig Elly och Stefan. Efter en sväng om i bilarna fick jag skjuts hem och det var bara att ta en dusch, äta lite och sen ge sig ut på bowlingrunda med mina bröder. De slaktade mig. Men jag tänker skylla på att jag hade mina linser i som jag ser dubbelt av och jag var bakfull och jag hade inte sovit många timmar.
Efter bowlingen fick jag order om av min lillebror att vi skulle till Shell och köpa en bulle, självklart bruschaan!

Lite senare, men ny energi efter att ha bowlat tog jag mig hem till Jove där Lollo befann sig, men Jove hade lite planer, och de planerna ville inte jag och Lollo delta i så vi lämnade Jove i fred och drog till Lollo istället. Milla kom dit och vi åkte för att väcka Bo. Därefter blev det tankning på Statoil och en liten stund senare satt vi hemma hos David. Mycket trevligt! Lite tv-spel, lite glidvurpor, Maxmat, sparkar på dörrkarmar och en Sara som spelade Maskinen - Segertåget alldeles för många gånger, kan man begära mer?

Idag då; Elly väckte mig vid 11, jag bad att få sova en liten stund så Jove väckte mig igen 13:15, bara att slänga på sig kläder och dra iväg på avskedskalas. Väl hemma hos mamma och pappa igen blev det julgransplundring och 17:10 gick mitt tåg hem till Göteborg. Jag har aldrig varit med om att ha hunnit göra så mycket på en enda helg, men jag skulle fan kunna gå med på att bara äta levergryta resten av mitt liv om jag fick ha det så kul varje helg som jag har när jag åker till Örebro!

Blir nästan lite snyftig när jag tänker på hur jävla bra vänner jag har!


Kommentarer
Postat av: low

Livet :D

2009-01-11 @ 22:24:25
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Elly

Tack för att du kom på festen idag!;D överlev vardagen nu så ser du till o komma snart igen, ska försöka vara lite mer aktiv då haha.. Hälsa Britt

2009-01-11 @ 23:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0