Första gången är alltid skönast!

Nu har jag dragit mitt strå till stacken och skaffat en blogg. Jag tror att Lollo är lyckligast över mitt beslut.

Har varit hemma i Örebro i ca 2 veckor nu och jag har ta mig fan inte haft så roligt på länge! Minst tre nya äventyr varje dag, som bland annat har resulterat i pulkaåkning utanför Statoil + diverse stulna skivor därifrån och en Fashionshow. Jag har även lyckats totalvurpa över en cykel så i morgon ska jag hem och visa upp mitt galet stora blåmärke för Göteborg.
BosseSnus, LolloGris och jag skulle en dag se på film hos Bo, men Lollo var så avtaggad och somnade till filmen så Bo och jag bytte ut Lollo mot en roligare filmkompis, nämligen Dannie, och vi tre har kollat på några Saw-filmer, kalas!

Lollo och jag hade även ett gig förra helgen, drog in rätt bra med stålar.

Igår var det banne mig Nyårsafton, och som resten av alla andra dagar har varit, så var det asroligt. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som har gjort att allt har varit så sjukt kul, men jag längtar tillbaka till Örebro. Dannie, jag och Bo låg bakfulla i Dannies säng nästan hela dagen idag, och jag kläcker ur mig: Jag vill ligga här och vara bakfull för alltid! DET säger nästan allt. Så himla mysigt.

Nej, nu ska jag försöka trött ut mig så att jag kan komma upp i morgon och lämna tillbaka alla lånade kläder innan jag ska köra hem till Gbg.

Heja heja !


Kommentarer
Postat av: Maniak

Örebro is teh shit !!! Sjukt kul har vi haft ! Bästa nyår på länge :D:D:D

2009-01-02 @ 02:27:47
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: LowLow

Dont gooo! Örebro är liksom inte Örebro utan Hanna!

2009-01-02 @ 02:37:26
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0