Another day in paradise

Idag skulle ha varit den stora pluggdagen men det var lite små hinder på vägen... Jag vaknade vid 11 av att Louise ville ta en promenad vid 12, jag hade tyvärr bara sovit 5 timmar då, så jag bad att få återkomma när jag hade vaknat. Gick upp vid 14 och tänkte sätta igång med nåt nyttigt, typ som att diska eller plugga. Det var alldeles för mysigt att dricka kaffe och spela GH så det sket sig. Men jag tog tag i mitt liv några timmar senare, blev en dusch och en promenad med Louise och Daimi (hennes hund). Efter hurtandet gick jag hem till Louise där hon och Jossan väntade. Vi kollade på film och snackade skit om allt mellan himmel och jord som vanligt, mys!

Måste börja vända rätt på sovtimmarna nu när jag är hemma, Louise och jag tar faktiskt en långpromenad nästan varje dag tillsammans och hon är ju uppe med tuppen!

Även om jag inte har pluggat så mycket som jag borde så kan jag skryta med att jag har skrivit lite i alla fall. Jag tänkte dela med mig av de livsnödvändiga kunskaper jag samlat på mig idag så att ni kan glänsa när ni spelar TP nån gång. Vilket jag och mina vänner gör typ jämt.

Östersjön är en 3 miljarder år gammal sänka i ett urberg
Eutrofiering betyder övergödning eller obalans
Om man matar en råtta med lutfisk i en vecka så får den njurskador

Heja heja


Kommentarer
Postat av: Maniak

Vem som helst blir ju döendes av vidrig lutfisk ! USCH !

2009-01-04 @ 03:15:21
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0