Maginfluensa

Ungefär så. Igår eftermiddag insjuknade jag hastigt och spenderade resten av kvällen på toaletten med en hink i knät. Jag tror inte att jag behöver förklara närmare. Jag tyckte nog synd om mig själv som det var, men livet tar alltid nya vändningar, så medan jag sitter där på toaletten med hinken i famnen så blir det strömavbrott! Grattis Hanna!

Jag har inte spytt sen kl 3 i natt så det är skönt, har lyckats äta lite också. Det är väldigt tråkigt att behöva bli sjuk just nu, hoppas verkligen att jag är fit for fight på söndag, får då bär det av på kryssning med Gänget! Som Milla så väl uttryckte det: "Du ska alltid tajma in dina sjukdomar så jävla olämpligt Hanna!"

Nu ska jag lägga mig en sväng på kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0