Back on track!?

En liten fågel har viskat i mitt öra att jag borde blogga!

So here I am. Lördag. Jag har tvingat Britt att gå promenad med mig trots att hon hellre gör sina behov inomhus nu när det är (enligt henne) vidrigt, ohundligt kallt ute. För övrigt spöade jag (nästan) Bosse i NHL förut, han fick in ett turmål på straffarna och råkade vinna, men jag hade spelet i mina Xbox händer alla 3 perioder.

Elly lyckades få i mig ett par glas vin för mycket på nyårsafton, vilket kändes dagen efter. Det tog många timmar och många toalettbesök innan jag blev människa igen... Och ikväll vill hon vina igen! Fast hon har lovat att inte fylla på mitt glas idag, så jag kanske vågar vina ikväll.
Jag vet i alla fall när det är dags att sluta dricka, och det är när Elly säger: Ska vi ta ett glas till? Ett liiitet?

Nu ska jag fräscha till mig lite och sen förmodligen bege mig mot Elly och få i mig mer kaffe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0