Tillbaka till verkligheten

Har haft en halvt om halvt stressig dag. Somnade lite för sent och var rätt död när klockan ringde 10.30 i morse, men det var bara att hoppa upp och börja packa. Slevade i mig lite  kräm och mjölk och två koppar kaffe; FIT FOR FIGHT!

Hade en del att uträtta innan jag skulle påbörja hemfärden, Milla råkade ha Daniels present i sin bil och när jag väl var på språng för att hämta den befann hon sig på MAX för att äta. Jag slänger in min lillebror i bilen, dunkar musik och stressar till MAX vid Behrn Arena och precis när jag svänger in på parkeringen inser jag att Milla är på MAX i Vivalla! Smidigt. Så Lillebror och jag drar dit och sen hoppade vi in i biltvätten på Statoil och rockade loss. Han hade med sin digitalkamera så vi har bildbevis på att det är dumt att skjuta raketer i biltvättar!

Efter det äventyret styrde jag bilen tillbaka till Kåvi för att släppa av en lycklig lillebror hemma, kramade om mamma och pappa och sen åkte jag till Lillån för att lämna tillbaka Lollos skor som hon så vänligt lånat ut. När jag kommer till kiosken i Lillån började min mage protestera mot allt festande, alla sömnlösa nätter och pizzan från igår, så jag satt på Lollos hemlighus en stund. Efter en cigg och lite skitsnack bar det av mot Göteborg.

Ungefär halvvägs hörde jag på radion att det hade inträffat en olycka och enligt mig hjärna hade jag åkt förbi platsen där olyckan var, men icke, fick en härligt överraskningskö och massa poliser, så det tog närmare 4 h att åka hem isället för 3.
När jag kom hem mötte Daniel mig för att bära in all packning, och när jag kom in i min lilla söta lägenhet som var fint julpyntad möts jag av en Nyårsfest som tog slut för ett och ett halvt dygn sedan. Asroligt att börja plocka ölburkar efter folk man inte ens har sett haha. Men det ser ut som att de har haft kul i alla fall !

Resten av kvällen då.... Tror det blir tv-kollande och allmänt uppladdande för att börja hårdplugga i morgon. Har en del sömn att ta igen. Äh, vem fan ljuger jag för, jag vill egentligen bara börja festa igen !

Btw så gjorde jag vuxenpoängstestet och jag är asgammal! 31.1 borde jag vara, pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Maniak

Mer fest år folket !!!

2009-01-02 @ 19:50:47
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: Bobby

2009-01-03 @ 16:04:19
URL: http://rebelfighter.blogg.se/
Postat av: Bobby

Hej där, kikade bara förbi för å kolla in bloggen :) Allt väl?



Peace

2009-01-03 @ 16:05:40
URL: http://rebelfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0