Jag vann 3 miljoner !

Eller inte. Men Jossan och jag gjorde ett tappert försök med våra 5 bingolotter. Vinst eller inte, det var en väldigt mysig kväll med kinamat och godis. Vi ska skicka in våra lotter till typ andra chansen och se om Lotta Engberg ringer oss nästa söndag och säger: Du ska till Maldiverna! Varpå jag svarar: Va!? Postade jag två bingolotter för 40kr/st + porto för 5,50kr/st bara för att få åka till Maldiverna!? Var är mina miljoner!?

Känner mig i princip frisk nu i alla fall, lite slem i luftvägarna kvar men det är nog upphostat snart.
Idag har jag städat hela lägenheten, riktigt skönt. Så i morgon finns inga ursäkter, ska plugga hela dagen. Upp med tuppen, på med kaffet. Eller fan, jag har ingen mjölk... Får ta en promenix till macken (eller tappen som Louise säger) det första jag gör. Man kan inte plugga utan kaffe - och man kan inte dricka kaffe utan mjölk.

Tänkte försöka ta tag i tränandet också. Skulle vilja vara så hurtig att jag ger mig ut och springer en mil varje dag. Någon av mina grannar har fått min hosta hör jag. Låter som att hon ska kräkas. Kul med lyhörda lägenheter.

Nej, det är mycket som ska pluggas i morgon, bäst att sova. Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fast du och jag på maldiverna hade ju inte vart helt fel det heller :P

2009-01-19 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0