Sportlov

Jag har sportlovat i Örebro, äventyr varje dag, hela nätterna och mer därtill!
Började lovet med en galet rolig kryssning! Det är obligatorisk upprepning av den inom kort, förhoppningsvis en kryssning i mars, en i april och (kors i taket) en i maj.
Man blandar ihop dagarna så förbannat när man är vaken på lustiga tider och göra massa bus hela tiden, så jag vet knappt när jag har gjort vad.
En sak är säker i alla fall, jag har inte haft så kul i en pulkabacke på väldigt många år!
Vi firade Jove i fredags, det blev breakdanceuppvisning och cheesecake - underbart! Det har blivit en hel del spelande och filmtittande hemma hos Jove och Stefan under veckan.

Jag har definitivt inte haft brist på roligheter, men jättemycket brist på disciplin och pluggande. Ligger efter och det känns ju sådär. Nu ska jag därför isolera mig från omvärlden (dvs alla nötter till vänner jag har som är för roliga för att jag ska ta mitt ansvar som student). Jag får nog låta bli att åka till Örebro tills det blir påsklov, men känner jag mig själv rätt kommer jag ha abstinensbesvär redan på fredag och vilja åka igen så vi får se hur det går. I värsta fall får jag handklova fast mig själv i skolan framför böckerna och svälja nyckeln, då kan jag ju inte komma därifrån förrän den har passerat hela tarmsystemet.

Fick just reda på att det inte finns en endaste liten matbit i mitt hem, vad skönt att slippa äta frukost i morgon bitti. Får bli ett mackbesök med Louise som vanligt.

Nu börjar mitt nya ansvarsfulla liv (yeah right). Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Maniak

"då kan jag ju inte komma därifrån förrän den har passerat hela tarmsystemet." Haha, med din mage lär det inte ta många timmar :P

2009-02-18 @ 03:38:52
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0