Köksvecka

Denna veckan har jag stått i köket på min skola och lagat mat till alla elever. Det har varit jätteroligt, jättestressigt, jättevarmt och jätteflamsigt! I natt sov jag väldigt dålig också, så det har varit extra kämpigt, men i morgon är allt som vanligt igen.

Dagens IQ-fiskmås går till Jossan för kommentaren: Vadå, som om vatten inte brinner!? Hahaha

I morgon ska jag första ha matte, sen möta  1 och 1/2 (den halva är Elly för hon kommer ju faktiskt från Gbg egentligen) Örebroare på centralen för lite äventyr!

Jag undrar om jag är värd en powernap... Ja, det är jag! Tjosan.

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahah ja, är man smart så är man

2009-02-26 @ 15:36:14
URL: http://brevell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0