Förändring

Jomen visst vettu. Jag bor numera ensam. Eller så kan man kalla det individuellt och självständigt boende. Ensam klingar inte lika fint.
Det innebär dock att jag inte har något internet hemma, eftersom abonnemanget har flyttats och det är lite tråkigt, så jag får utnyttja skolans.

Det har varit ett väldigt skönt påsklov, vilket jag spenderade i Örebro. Jag hann med både det ena och det andra; basket, grillning, utgång, jobb, hängt med min lillebror, middag med familjen. Jag hjälpte till att slå ett par slag på ett staket också, även om just den stolpen inte blev godkänd. Men det var inte jag som hade sönder släggan 2 ggr!
Det var lugnt och skönt och nu är jag på hemmaplan igen.

Nehe, vad ska man ta sig till nu då? Promenixa med hunden? Plugga? Powernap? Plockepinn?

Heja heja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0